KEIK! Klaas & Tiny 27-06-15

Op deze mooie zaterdagochtend rij ik de zon tegemoet richting Friesland! Eenmaal aangekomen bij de ouderlijke woning van Tiny schijnt de zon volop, dat belooft een mooie dag te worden!
 
Tiny en haar familie zijn net koffie aan het drinken als ik binnen kom, Tiny's haar en make-up is al gedaan en ze ziet er prachtig uit!
Het valt mee met de zenuwen, de sfeer is ook gezellig en relaxed.
 
Na de thee en koffie begin ik met foto's maken van haar jurk, deze hangen we in een mooie boom buiten, met een mooi uitzicht over de weilanden van dit mooie plekje.
De jurk waait behoorlijk heen en weer, maar met behulp van de moeder en zus van de bruid lukt het.
Het is een plaatje!
Ook van de schoenen en de ringen maak ik foto's en dan is het tijd dat Tiny haar jurk aan trekt.
 
Ze ziet er erg mooi uit, en Klaas is dat met mij eens wanneer hij haar niet veel later op haalt!
Ze bewonderen elkaar volop, en stappen dan in de mini cabrio op weg naar de eerste foto locatie.
 
Bij Mirnser Klif maken we de eerste foto's, aan een strandje waar nog veel meer mensen en voornamelijk kitesurfers aanwezig zijn. Het bruidspaar krijgt veel bekijks.
Lekker met de blote voeten in het water en wanneer de bruidskindjes arriveren kan ik als fotograaf mijn geluk niet op; wat een schatjes! En wat zien ze er mooi uit!
Van de kindjes maak ik ook heel wat foto's, ze blijven alle vier geduldig wachten, knap hoor!
 
Na dit mooie plekje rijden we naar de Teatertún, waar straks de ceremonie ook plaats vindt.
In deze prachtige tuin zijn genoeg mooie plekjes voor waanzinnige foto's.
Klaas en Tiny zijn wel in voor wat gekkigheid en ik maak foto's wanneer ze in, op en naast de auto zitten, die onder een groene erehaag staat. Let op het detail van de deuren van de auto!
 
Op de camping van Klaas zijn ouders maken we sportieve voetbalfoto's (Klaas voetbalt fanatiek) en maak ik ook de groepsfoto's (vanuit een hoogwerker...die behoorlijk wiebelt.. ooooops!)
 
Daarna stappen alle daggasten in een oude gele Amerikaanse schoolbus, hoe leuk!
Alsof dat al niet leuk genoeg is, heeft Klaas voor Tiny nog ene verassing in petto: een witte Ferrari die hun naar de trouwlocatie brengt, tof!
 
Terug in de Teatertún volgt de ceremonie, in het prieeltje midden in de tuin.
Er wordt mooi gesproken, er is een lach en een traan.
Na de bruidstaart aansnijden en de overige groepsfoto's worden de daggasten weer met de bus terug gebracht naar de locatie wara het Diner plaats vindt.
Ook al zo'n mooie locatie aan het Slotermeer, met volop bootjes, houten steigers en mooie vergezichten.
Hier eindigt mijn fotografie taak voor vandaag.
 
Klaas en Tiny, ik wens jullie veel geluk toe en bedankt voor het vertrouwen.
Jullie hadden een prachtige trouwdag!
Hieronder volgt een kleine impressie.
 
Om terug te keren naar de website: www.keikfotografie.nl
 
 

 

 

 
 


Reacties